Scouting Mierlo Bedankavond

Met beide benen weer ruimschoots in het jaar 2017, is het fijn om terug te kunnen kijken op een fantastisch 2016 voor onze vereniging. Om hier bij stil te staan, organiseerde Scouting Mierlo op 7 januari de jaarlijkse bedank avond. Onder het genot van een drankje en een hapje, werd stil gestaan bij de inzet die al onze vrijwilligers ook het afgelopen jaar weer geleverd hebben.

In een geheel Duits thema, werd de avond als klap op de vuurpijl nog voorzien van de ene meezinger na de andere, door Oktoberfest zangers Gustaf und Otto.

Het was een gezellige avond. Fijn om te zien dat onze vereniging op zo veel enthousiaste mensen kan rekenen. Wij hopen dan ook van harte ook dit jaar weer iedereen te mogen verwelkomen. We gaan ook van dit jaar weer een top jaar maken!

Bedankt allemaal!