Kabouters

Wij zijn de Kabouters

kabouters header

Kabouters zijn stoere meiden in de leeftijd tussen 8 en 11 jaar. Je kunt ze herkennen aan de groene blouse met blauwe Scouting Mierlo das. Ze beleven samen spannende avonturen en maken heel veel lol.

De Kabouter spelen graag, maar dat doen ze niet in het bos of in het dorp. De Kabouters spelen in een land dat Bambilië heet. “Waar ligt Bambilië dan?”, zal je je afvragen. Bij Snorrega ga je grens over. Daarna volg je de borden richting het kasteel van Driemstein. Onderweg kom je langs Vlitter, de omroepstad, langs Wamshaven, waar de vissers wonen en dwars door de Warbossen.

Ga jij ook mee op ontdekkingsreis?

Wil jij ook een keer met de Kabouters mee op ontdekkingsreis naar Bambilië? Kom dan gerust eens kijken en ontdek samen met de andere Kabouters deze wondere wereld. We vertrekken iedere zaterdag ochtend om klokslag 10.00 uur naar Bambilië en we zijn om 12.00 uur weer terug op de blokhut. Durf jij de uitdaging aan?

Aanmelden

Wil jij ook lid worden van Scouting Mierlo? Download dan hieronder het inschrijfformulier en geef hem volledig ingevuld af bij de leiding of bij de ledenadministatie.