Paasprogramma

Afgelopen weekend was het natuurlijk Pasen. Een feestdag die ook bij de scouting niet zomaar voorbij kan gaan. Speciaal voor deze gelegenheid waren alle kinderen welkom; niet alleen de leden. Ook was de paashaas uitgenodigd. Of die nog langs is geweest? Dat leest u hier.

Bij aanvang van de ochtend werd het al snel duidelijk: de paashaas was zeker langs geweest. Zij was er zelfs nog! De kinderen konden rondom de blokhut, lekker buiten, paaseitjes zoeken. Heerlijk in het zonnetje! De paashaas is heel de ochtend gebleven. Om te kijken of ze alles wel netjes vonden natuurlijk.

pasen3

Maar niet alleen paaseitjes zoeken was het programma. Na het maken van een lekker kampvuur mochten de kinderen hierboven zelf eitjes koken! Hier hebben we bij de scouting een bijzondere pan voor, die op het vuur kon staan. Maar de kabouters hadden ook nog een andere manier om eitjes te koken. In een plastic zakje! Het was een probeersel, zou het wel werken? Dat deed het zeker!

pasen2

Zoals al eerder aangegeven waren deze ochtend alle kinderen welkom. Dit komt omdat het een Sjors Sportief activiteit was, waarbij we graag alle kinderen willen verwelkomen op onze mooie blokhut. Wil jij ook een keer mee doen met een Sjors Sprotief activiteit? Dat kan! 16 april kan je vrijblijvend en gratis komen kijken. Kijk voor meer informatie op: https://www.sjorssportief.nl/activiteit/17147/scouting#alert-anchor

Kortom was het een goed begin van het paasfeest!