Smoelenboek: Manon van Lierop

Voor het eerst: Het Smoelenboek!

Hier stellen we graag wat gezichten binnen de scouting aan u voor. Omdat we trots zijn op onze vrijwilligers en het belangrijk vinden dat u ze kent! Vandaag bijt Manon van Lierop de kop af. Hierna mag zij het stokje doorgeven aan de volgende.

Hallo!

Mijn naam is Manon van Lierop. Ik ben een echte Mierlose en woon hier al heel mijn leven. Als kind heb ik  één keer meegedraaid met de bevers. Toen was scouting niks voor mij, ik vond het helemaal niet leuk! Nu ben ik 21 jaar en al een tijdje leiding bij de Welpen. Dit jaar ben ik officieel ‘ingevlogen’. Het was even koud, maar zeker de moeite waard.

Manon

Naast de scouting doe ik nog een aantal dingen. Zo ben ik deze week officieel afgestudeerd op de opleiding entertainment. Gedurende mijn studie heb ik dus al veel met kinderen gewerkt, maar bij de scouting kan ik nog meer praktijkervaring op doen. Ik vind het leuk om met kinderen bezig te zijn en nieuwe programma’s te bedenken.

Daar naast dans ik een keer in de week, kijk ik graag films en hou ik van goede cappuccino. Ook ga ik graag naar de bioscoop en kan ik avonden gezelschapsspellen spelen.

Het belangrijkste bij de Welpen vind ik dat de jongens lekker zichzelf kunnen zijn en dat ze samen een gezellige groep vormen. Ik probeer altijd een nieuwe uitdaging voor hen te creëren in het programma en hoop dat denkwerk en plezier allebei aan bod komen op een zaterdag ochtend.

Dit was  in het kort wie ik ben. Ik wil graag het stokje doorgeven aan Loes Donkers, leiding bij de Bevers.

Groetjes!