De Plus Scouts “All love the 80’s and 90’s”

12079936_1132674270094794_5897559230180604361_o

Onder het motto: “Vul de kroeg, met je ploeg!”, hebben de Plus Scouts op 2 oktober een knallend  “We All Love 80’s and 90’s” feest gegeven. Onder muzikale begeleiding van de enige echte DJ Tjè, gingen de voetjes van de vloer en werd meegezongen met de ene ‘gouwe ouwe’ na de andere. Maar het ging niet alleen om de gezelligheid…

Hoewel de Plus Scouts altijd wel te porren zijn voor een kneiter van een feest, deden ze het deze keer niet alleen voor de gezelligheid. Door deelname aan “Vul de kroeg, met je ploeg!“, een initiatief van Partycentrum De Mona, maakten de Plus Scouts namelijk kans op een geld bedrag van maar liefst 500 euro als zij de ploeg waren die het meeste geld wist op te halen tijdens hun feest. Bij winst, zou deze 500 euro besteed worden aan een buitenspeeltuin op het terrein van onze blokhut.

Op 31 oktober werd dan eindelijk de winnaar bekend gemaakt. Hoewel de PlusScouts tot het allerlaatste moment in de race waren, zijn zij helaas als tweede geëindigd. Het verschil met de winnaar? Nog geen 70 euro. Heel erg jammer, volgende keer beter; ze hebben in ieder geval allemaal een top avond gehad. En die buitenspeeltuin, die houden we van ze tegoed!