Scouting Mierlo onderscheidt 4 jubilarissen

Eerst jarenlang lid en daarna nog vele jaren een leiding- of bestuurstaak vervullen. Dat is er nodig om in aanmerking te komen voor een jubileumteken van Scouting Nederland.

Wekelijks, belangeloos en vaak jaren lang zijn onze vrijwilligers in de weer voor de vereniging. Als leiding, bestuurslid of in het onderhoudsteam. Zonder hen kan een vereniging als Scouting Mierlo niet bestaan. Omdat hun inzet door Scouting Mierlo én Scouting Nederland enorm worden gewaardeerd, heeft de groepsraad op 27 oktober de eer gehad om om 4 van onze vrijwilligers te mogen onderscheiden met het jubileumteken van Scouting Nederland.

IMG_1674

Van links naar rechts: Hans Kroon, 25 jaar lid, momenteel leider bij de Verkenners en coordinator inzameling oud-papier. Lambert Meeuwsen, 20 jaar lid, momenteel voorzitter van Scouting Mierlo Janneke Sanders, 25 jaar lid, momenteel bestuurslid en voorzitter van het speltak overleg. Richard van de Mosselaar, 20 jaar lid, momenteel als bestuurslid en beheerder van de ledenadministratie.

Namens alle leden, leiding en vrijwilligers van Scouting Mierlo enorm bedankt voor jullie inzet de afgelopen jaren!