Dag 4; een voor allen en allen voor een.

Vandaag dag 4 alweer, de tijd gaat razendsnel.  Vandaag is iedereen overdag met zijn eigen speltak op pad geweest.

De bevers;

Zijn na het ontbijt lekker even gaan spelen op de trampoline, in het huisje en op het grasveld. Daarna hebben we een zoekquiz gedaan op het kampterrein. De bevers hadden alle vragen goed en hadden de zin; “ik hou van Holland” goed geraden. Na de lunch hebben een aantal bevers een middagdutje gedaan (dit was hard nodig). Om  daarna met de “huis”kar een tochtje te maken door de Astense landerijen.

IMG-20150722-WA0096[1]

De kabouters;

De kabouters zijn vanochtend al vroeg op pad gegaan. Op de fiets naar de Lieropse bossen. Hier hebben we een geocache gelopen namelijk; “Geronimo Stilton: het gestolen hart van geluk”. Het was nog een flinke wandeling om alle waypoints op te sporen maar we hebben het raadsel uiteindelijk opgelost en de code gekraakt. Na deze tocht zijn we na Asten-Heusden getogen. Voor een potje boerenmidgetgolf, de handicaps van de leden zijn enorm toegenomen. Wat een sterspelers!

IMG-20150722-WA0010[1]

De welpen;

De welpen hebben vanochtend lekker buiten gespeeld en flink geoefend voor de bonte avond. ’s Middags hebben ze het dorp onveilig gemaakt met het grote ruilspel; “appel en ei”. Ze kwamen terug met de grootste schatten waaronder; een xl sneeuwschuiver, twee spiegels, een vrachtwagen snoep en very 90’s gameboys. Op alle vergaarde artikelen kan geboden worden, de opbrengsten komen ten  goede aan de leiding 😉 .

’s avonds;

Toen iedereen weer op de kamplocatie gearriveerd was hebben we de post uitgedeeld. De postbode zal het zwaar gehad hebben met al die brieven en kaarten.

Na een overheerlijk maaltijd bereid door de welpenleiding; nasi. Zijn we onze grenzen gaan verleggen op de tokkelbaan en touwbrug. Speciaal aangelegd voor vandaag. Super vet!

De avond werd afgesloten met een geweldige bonte avond. Alle leden hadden wat voorbereid. Een heel divers programma passeerde de revue. Van dansjes, quizzen, moppen en toneelstukjes tot een diabolo act van formaat. De welpenleiding sloot de avond af met een weergaloos optreden waar nog lang over nagepraat gaat worden. Videomateriaal is beschikbaar.

IMG_3416[1] IMG_3406[1]

Morgen gaan we met z`n alle nog de hele dag op pad, dus nu lekker naar bed!

1 Reactie

1. Hanneke 23 juli 2015 om 06:22

Wat gezellig om te lezen wat jullie allemaal doen. Volgens mij vermaken jullie je
    wel. En ja de bonte avond, daar is veel energie in gestoken, dat is helemaal goed