Zomerkamp 2015 Asten, dag 3

Hallo allemaal,

Dag drie van dit kamp zit er alweer op! Zoals ieder jaar zijn wij vandaag lekker wezen zwemmen, dit keer bij  ‘De IJzeren Man’. Hier hebben we ons mee laten voeren door de stroomversnelling, zijn we van de discoglijbaan gegleden en hebben we gesprongen vanaf de mega hoge duikplank!

IMG_4183[1]

We hebben dus de hele dag heerlijk gezwommen. Teruggekomen op onze blokhut hebben we frietjes gegeten. En nog wel van tafel! De tafels werden bedekt met vuilniszakken en hierop werd dus ook de mayonaise,  curry en appelmoes van hoge of lage afstand opgedaan. Lekker eten en stiekem ook lekker kliederen dus.

IMG_4186[1]

Na het eten hebben we allemaal onze eigen kaart geschreven en getekend om naar huis te sturen. Mooie en lieve boodschappen kwamen voorbij. Daarna hebben we gezamenlijk nog lekker gespeeld op de speelplaats. De welpen hadden vandaag geluk; die mochten namelijk wat langer opblijven voor een potje ‘Weerwolven’.

Verder is een deel van het bestuur van de scouting vandaag langsgekomen. Janneke, Lambert en Richard zijn komen kijken naar ons mooie kampterrein. Ze hadden zelf wat lekkers voor ons bij zich. Ook hebben ze alvast wat leuke verhalen van de kinderen aangehoord.

Uitgeteld liggen we nu lekker in onze bedjes, lekker uitrusten zodat we morgen weer mee kunnen doen aan een leuk programma!

Liefs, Bevers, Kabouters en Welpen.

3 Reacties

1. Ilse van de Mosselaa 22 juli 2015 om 05:33

Volgens mij hebben jullie het prima naar jullie zin daar. Lekker gezwommen en frietjes van tafel eten, wat een feest! Veel plezier nog John en de rest, tot vrijdag

2. Karin Teuwen 22 juli 2015 om 06:57

Hallo allemaal,

Jullie hadden een feestdag gisteren! Wat leuk, ik zag ook dat Amy en Emma helemaal dubbel liggen aan tafel. Superfijn om te lezen en zien wat jullie allemaal doen. Voor vandaag weer veel plezier en veel zonneschijn!

Groetjes Karin

3. Astrid 22 juli 2015 om 21:30

Ik zie dat jullie allemaal goed daar hebben dat jullie goed verwend worden

Gr Astrid