Plus Scouts Mierlo trots na reis rond de wereld

Zaterdag 5 maart hebben de Plus Scouts van Scouting Mierlo meegedaan aan de Iscout 2015.
Samen met de Pivo’s, leiding en OVV hebben ze dit jaar weer meegedaan aan de gekste foto opdrachten en wereldvragen.
Groepsfoto-Plusscouts-Mierlo-klein

Tijdens deze reis zijn verschillende opdrachten uitgevoerd die via internet verzonden moesten worden. Hierbij stonden creativiteit en kennis van de wereld in het middelpunt. Vele verschillende foto’s en filmpjes zijn daardoor al op Facebook gepost, en staan er nog steeds op voor de gene die nog een kijkje wil nemen.

Na een uur in spanning gezeten te hebben, zijn de Plus Scouts Mierlo 104de geworden van de 333 deelnemende teams over de hele wereld!

Volgend jaar gaan ze voor een nog betere plek!

Mocht u de foto’s en de filmpjes willen zien, kijk dan op www.facebook.nl/ScoutingMierlo
Of wil je informatie over Iscout? kijk dan op: www.iscoutgame.nl