Kerstfeest Pivos

Weken voorbereiding zaten erin. Zagen, timmeren en verven om de zaal mooi aan te kleden. Foto’s maken voor op de poster en andere scoutinggroepen uitnodigen. Planning maken en natuurlijk ook de vergunning aanvragen.

Afgelopen 18 december hebben de pivo’s van voor het eerst een kerstfeest georganiseerd op de blokhut. De weken voorbereiding zorgde voor een echte kerstsfeer op de avond zelf. En die avond bleek een succes, want ondanks een lagere opkomst dan gehoopt vinden de pivo’s het zeker voor herhaling vatbaar.

Ondanks dat het feest niet in het traditionele scoutinguniform werd gevierd, zagen ze er toch als een mooi geheel uit

Untitled

Vanuit de pivo’s willen wij iedereen bedanken voor de medewerking van dit succesvolle feest en hopen we jullie volgend jaar weer te zien!

Groetjes, de pivo’s