NLdoet groot succes voor Scouting Mierlo

Bij de blokhut van Scouting Mierlo was het op zaterdag 10 maart net even iets drukker dan op een normale zaterdagmorgen. Naast de tientallen kinderen die van hun wekelijkse Scoutingactiviteit kwamen genieten, stonden er ook nog eens 15 vrijwilligers klaar om mee te helpen tijdens de landelijke NLdoet actie. Het doel: het gehele buitenterrein rond de blokhut weer spik en span maken voor de komende zomer.

Na een kopje koffie en een appelflap, werd er aan alle kanten van het terrein begonnen met het op orde brengen van de groenvoorziening. Aan de voorkant van het terrein werden de beukenhagen aangeplant, aan de achterkant werd een bosperceel omgetoverd tot kampeerbos en met de hulp van een graafmachine, gesponsord door Gebr. Swinkels B.V, werd het afwateringssysteem van het nodige onderhoud voorzien.

Scouting Mierlo is de groep fantastische vrijwilligers en Gebr. Swinkels B.V in het bijzonder, enorm dankbaar voor hun inzet tijdens deze NLdoet dag. Dankzij hen kunnen de leden van Scouting Mierlo ook deze zomer weer genieten van een prachtig terrein.

Bent je benieuwd hoe het terrein rondom onze blokhut er nu bij ligt? Loop dan op zaterdag ochtend gerust eens bij ons binnen.