Vlooienmarkt Scouting Mierlo

150927 Vlooienmarkt 2015-8

VLOOIENMARKT 2022

— GEANNULEERD —

Helaas is het ons, mede door ontwikkelingen rondom onze locatie, niet gelukt om de organisatie van de vlooienmarkt voor dit jaar rond te krijgen. Voor volgend jaar gaan wij ons beraden over of een vlooienmarkt nog mogelijk is en zo ja; in welke vorm.
Al meer dan 50 jaar kunnen wij, Scouting Mierlo, rekenen op uw gulle bijdrage ten behoeve van onze vlooienmarkt. Door de verkoop van deze goederen kunnen we onze jeugdleden steeds weer aantrekkelijke programma’s, weekenden en zomerkampen aanbieden. Naast het gebruikelijke aanbod van rotan, pannen, huishoudelijke apparaten, meubels en lampen; hebben we ook dit jaar weer een flink assortiment aan boeken, platen, kleding en schilderijen. Onze mooiste artikelen  zullen dit jaar weer verkocht worden per van opbod. Slaat u uw slag, op de gezelligste vlooienmarkt van Mierlo?

Kom kijken!

Wilt u een kijkje komen nemen op onze vlooienmarkt? Aarzel dan geen moment! Er is voldoende parkeergelegenheid en onze locatie ligt aan een van de mooiste fietsroutes van de regio. U bent dan ook van harte welkom op zondag 27 september op Veilingterrein De Kerseboom aan de Bekelaar in Mierlo. De poort gaat om 11 uur open.

Spullen aanbieden?

Om een zo goed en divers mogelijk aanbod te kunnen bieden aan onze bezoekers, hebben wij uw hulp hard nodig. Heeft u net uw zolder garage of berging opgeruimd, of spullen staan waar u niets meer mee doet? Dan kunt u dat net als voorgaande jaren aan ons kenbaar te maken. Naast een mailtje naar vlooienmarkt@scoutingmierlo.nl, kunnen spullen dit jaar ook via de website worden aangeboden door middel van onderstaande knop. Wij komen de spullen, mits op een adres in de buurt van Mierlo, gratis bij u thuis ophalen!

Het is op dit moment nog niet mogelijk om spullen voor onze vlooienmarkt aan te bieden.