Verhuur Blokhut De Sprinkhorst

BLOKHUT DE SPRINKHORST

Midden in de bossen van ons prachtige dorp Mierlo, vindt u de blokhut De Sprinkhorst van Scouting Mierlo. Gelegen op een geheel eigen terrein van meer dan 5000 m2, is De Sprinkhorst de ideale lokatie voor uw verblijf in onze regio. Onze prachtige blokhut, die in 2002 geheel is verbouwd en uitgebreid, voldoet aan de laatste eisen op het gebied van brandveiligheid en gebruiksveiligheid.

Blokhut Mierlo

Door de 2 grote speellokalen (ca 90m2), 2 kleine speellokalen (ca 60m2), een ruime professionele keuken, apart dames- en heren toilet, invalidetoilet, dames- en herendouche, apart buitentoilet en een ruime overkapping; kan De Sprinkhorst onderdak bieden aan maximaal 100 personen. Daarnaast liggen er bij de blokhut 3 grote speelvelden, een vijver, een mooie kampvuurplaats en een speelbos. Wanneer de blokhut niet door onze scoutinggroep wordt gebruikt, is zij beschikbaar voor verhuur aan andere scoutinggroepen, scholen en jeugd- en jongerenverenigingen. Accommodatie De Sprinkhorst is te huur van maart tot november, voor een midweek of voor een weekend. In de basisschool vakantie kunt u De Sprinkhorst uitsluitend voor een hele week huren.

Let op: Wij verhuren onze accommodatie uitsluitend aan jeugdverenigingen en niet voor feesten en partijen.

Terrein

Ons buiten terrein, bestaande uit: grote 3 speelvelden, een grote vijver (met eiland) en een kampvuurkuil; staan tot uw beschikking. Het terrein is volledig met hekwerk omsloten en er is voldoende parkeergelegenheid binnen de hekken van de accommodatie.

Op het voorste speelveld (nr 3 op de foto) is verlichting aanwezig, zodat u hiervan óók ’s avonds gebruik kunt maken. Stroom punten zijn aanwezig onder de overkapping en bij de kampvuur kuil.

Ligging

Blokhut “De Sprinkhorst ” is uniek gelegen en bevindt zich in een zeer rustige bosrijke omgeving, maar is toch dicht bij tal van voorzieningen. Vanuit de blokhut ben je op loopafstand van het prachtige natuurgebied de Strabrechtse heide, zeer geschikt voor wandeltochten of een avontuurlijke hike. Ook natuurgebied De Peel ligt binnen handbereik. De kern van Mierlo ligt slechts op 5 minuten fietsafstand. Mierlo ligt tussen de steden Eindhoven en Helmond waardoor tal van voorzieningen en bezienswaardigheden binnen handbereik zijn.

Wilt u mee informatie over activiteiten in de omgeving van onze blokhut, kijk dan op de pagina: Omgeving.

Prijzen

In de berekening van onze huur prijs, gaan wij altijd uit van een minimaal aantal van 50 personen en geldt er een meer-tarief voor iedere extra persoon. Alle hieronder genoemde prijzen zijn exclusief gas, water en licht.

• De kosten per week bedragen € 2200,-. Dit geldt voor een aantal tot en met 50 personen. Voor elk persoon die er extra bijkomt, komt er een bedrag van € 17,50 per week bij.
  • De kosten per dag bedragen € 195. Dit geldt voor een aantal tot en met 50 personen. Voor elke persoon die er extra bijkomt, komt een bedrag van € 3 per dag voor iedere persoon bij.

Meer weten?

Wilt u meer informatie over onze accommodatie of over de beschikbaarheid van onze accommodatie, neem dan contact met ons op via het contact formulier.

Controleer beschikbaarheid Naar contact formulier