Bevers

Wij zijn de Bevers

201409_SC_OVERVL_126kopie

Ben jij tussen de 5 en 7 jaar en vind je het leuk om iedere week iets spannends te doen? Kom dan bij de Bevers! Hier doe je allemaal leuke spelletjes met kinderen die even oud zijn als jij. Lekker buitenspelen en allemaal dingen leren, je doet het bij de Bevers!

Bevers houden vooral van spelen: buiten spelen, binnen spelen, sportief spelen, toneel spelen of natuurlijk gewoon samen spelen. Spelenderwijs maken de Bevers vrienden en leren ze de wereld om hen heen kennen. Ze trekken er op uit, beleven spannende avonturen en maken veel plezier. Natuurlijk in teamverband en niet alleen!

De Bevers

De Bevers is een groep jongens en meisjes in de leeftijd van 5 tot en met 7 jaar, die iedere zaterdag ochtend bij elkaar komen om allerlei leuke avonturen te beleven. Een echte Bever werkt samen met andere en is graag in de natuur. Bij Scouting is ieder kind gelijk, daarom dragen alle speltakken hun eigen herkenbare uniform en natuurlijk de herkenbare blauwe Scouting Mierlo das.

Laat je uitdagen!

Lijkt het jou ook leuk om samen met je vrienden op avontuur te gaan en om iedere week nieuwe dingen te leren? Dan is de Bevers echt iets voor jou! De Bevers komen iedere zaterdag van 10.00 uur tot 12.oo uur bij elkaar. Kom dus gerust een keertje bij ons kijken en laat je uitdagen!

Aanmelden

Wil jij ook lid worden van Scouting Mierlo? Download dan hieronder het inschrijfformulier en geef hem volledig ingevuld af bij de leiding of bij de ledenadministatie.