Verkenners

Wij zijn de Verkenners

44499042582_ce3f688ba7_bewerkt

Ben jij een jongen tussen de 11 en de 14 jaar en heb je zin in actie? Dan moet je bij de Verkenners zijn!

Samen met je vrienden doe je super gave dingen waar je ook nog eens wat van leert! Je gaat op zomerkamp, bouwt een echt kampvuur en samen ontdek je de wereld om je heen.

Bij de Verkenners ben je niet meer bezig met spelen zoals ze dat bij de Bevers en de Kabouters doen, maar ligt de nadruk meer op samenwerken, uitdaging en organiseren. Maar dat doe je natuurlijk niet alleen. De Verkenner groep is onderverdeeld in kleinere groepjes van ongeveer 6 verkenners, dit noemen we een ‘patrouille’. Als lid van een patrouille ben je relatief zelfstandig, waardoor je wordt voorbereid op je toekomst; zowel binnen als buiten de Scouting!

Laat je uitdagen!

Ben jij opzoek naar spanning, avontuur en een super gave tijd met jongens van je eigen leeftijd? Dan is de Verkenners echt iets voor jou. De Verkenners draaien groep op donderdag avond van 19.00 uur tot 21.00 uur, dus kom gerust eens langs!

Aanmelden

Wil jij ook lid worden van Scouting Mierlo? Download dan hieronder het inschrijfformulier en geef hem volledig ingevuld af bij de leiding of bij de ledenadministatie.