Gidsen

Wij zijn de Gidsen

43639258275_9bd3e74498_bewerkt

Ben jij een stoere meid tussen de 11 en de 14 jaar en heb je zin in actie? Dan moet je bij de Gidsen zijn!

Samen met je vriendinnen doe je super gave dingen waar je ook nog eens wat van leert! Je gaat op zomerkamp, bouwt een echt kampvuur en samen ontdek je de wereld om je heen.

Bij de Gidsen ben je niet meer bezig met spelen zoals ze dat bij de Bevers en de Kabouters doen, maar ligt de nadruk meer op samenwerken, uitdagingen en organiseren. Dit doe je natuurlijk niet alleen. De Gidsen groep is onderverdeeld in kleinere groepjes van ongeveer 7 gidsen, die we een ‘ronde’ noemen. Als lid van een ronde ben je relatief zelfstandig, waardoor je wordt voorbereid de toekomst. Zowel binnen als buiten de Scouting!

Laat je uitdagen!

Ben jij opzoek naar spanning, avontuur en een super gave tijd met meiden van je eigen leeftijd? Dan is de Gidsen echt iets voor jou. De Gidsen draaien groep op zaterdag ochtend van 10.00 uur tot 12.00 uur, dus kom gerust eens langs!

Aanmelden

Wil jij ook lid worden van Scouting Mierlo? Download dan hieronder het inschrijfformulier en geef hem volledig ingevuld af bij de leiding of bij de ledenadministatie.